Навіть після того, як ви ретельно спланували кожну деталь і впевнені, що все знаходиться на своїх місцях, результат вашої тяжкої праці ви побачите тоді, коли офіційно відкриєте вашу школу. Це ідеальний момент проаналізувати свою стратегію і зосередитися на збільшенні кількості реєстрацій, оскільки вільні місця у вашій класній кімнаті та незаповнені “віконця” у розкладі – це втрачений дохід.
Тому, давайте розглянемо деякі аспекти, які є важливими під час розвитку мовної школи.
1. Подумайте, що робить вашу школу особливою.
Почнімо з базового: чому студенти приходять до вас? У термінології маркетингу є таке поняття, як “Унікальна пропозиція цінності”. У повсякденній термінології – це те, що вирізняє ваш бізнес та робить його унікальним. То, чому студенти обирають саме вашу школу поміж інших?
Якості, які допоможуть виділити вас:
- Конкурентні ціни
- Смарт-кімнати
- Якість викладання
- Менші групи
- Чудові засоби
- Відмінні результати іспитів
- Місцезнаходження
Щоб дізнатися, що саме виділяє вашу школу серед конкурентів, вам слід поспілкуватися зі студентами, яких ви наразі навчаєте. Зберіть інформацію, щоб дізнатися що змусило їх обрати саме вашу школу і що студентам подобається найбільше у ваших навчальних програмах. Ви можете зробити це, використовуючи модуль “Опитування” у системі SchoolMate, який надасть вам анонімні відгуки. Або ви можете робити інтерв’ю і використати цю можливість для відгуків у соціальних мережах і на веб-сайті, щоб надати переконливі причини, чому ваша школа краща за інші та чому вона є правильним вибором.
2. Збільшення відсотку повторних клієнтів.
Зберегти існуючих студентів набагато простіше і дешевше, аніж шукати нових. У вас завжди будуть студенти, які досягли бажаний рівень і припинили навчання, тому відсоток повторних клієнтів ніколи не досягне 100%. Але ваша мета – це збільшити кількість повторних студентів, які продовжать навчання.
Спілкуйтесь.
Найпростіший спосіб зберегти студентів – це спілкуватися з ними й дати їм відчути себе частиною шкільного середовища. Інформуйте студентів про все, що відбувається в школі і чому ваша школа – це кращий варіант для них. Якщо у студентів чудовий досвід навчання, вони не лише залишаться, а й порадять вас своїм друзям. “Сарафанне радіо” зробить процес залучення нових студентів простішим і дешевшим.
Використовуйте дані, щоб відстежувати червоні прапорці.
Перегляньте, у яких студентів погана відвідуваність і дізнайтесь чому так сталось. Можливо, це через невідповідний рівень або їм не підходить графік? Або викладач не виправдовує очікування? Запитайте у них та покажіть, що вам не байдуже. Так ви розв’яжете проблему одразу.
Збирайте і надавайте відгуки.
Використовуйте модуль “Опитування” SchoolMate, щоб зібрати цінні думки, інсайти та відгуки від студентів та їх батьків щодо їхньої оцінки школи та рівня задоволення школою. Ви можете проводити такі опитування протягом навчального року для аналізу роботи вашої школи.
Коли ви ділитесь зібраними відгуками на сайті школи, ви даєте зрозуміти вашим читачам наступне:
- Як ви цінуєте ваших студентів
- Ваша школа гостинна і різноманітна
- Ваші викладачі висококваліфіковані
- Наскільки добре налагоджені процеси у вашій школі
Окрім оцінки навичок викладання ваших вчителів, ви можете поділитися з ними оцінками студентів, щоб допомогти задовольнити очікування та потреби їхніх студентів.
3. Збільшення кількості реєстрацій.
Існує 2 способи, щоб цього досягти. По-перше, збільшити кількість студентів у теперішніх курсах. По-друге, розглянути нові типи курсів для нових потенційних клієнтів.
Коли ви шукаєте шляхи розширення вашої мовної школи, важливо проаналізувати ринок. Це дозволяє вам краще розуміти не лише ваших поточних студентів, а й потенційних. Важливо зрозуміти вашу цільову аудиторію та їх потреби. У цьому випадку, ви можете побачити як ваша школа розвивається і змінюється згідно з потребами студентів.
Щоб розширити наявну базу студентів, вам необхідно проаналізувати та точно знати, хто вони:
- Профіль студента: вік, освіта, мотивація
- Чому вони обрали вашу школу
- Що їх приваблює у вашій школі: локація, ціна чи репутація?
Запитайте себe: “Що я можу зробити, щоб збільшити кількість студентів?”. Відповівши на ці запитання, ви зможете збільшити кількість студентів і зробити існуючі курси більш прибутковими.
Нові програми, нові студенти.
Найкраще, що можна зробити, коли йдеться про нові програми – це визначити можливості, які приведуть вас до нових студентів. Нові навчальні плани можуть привабити потенційних студентів і допомогти вашій школі розширитись.
- Місцевий бізнес. Можливо, ваша школа знаходиться у районі, який є популярним серед туристів. Чому б не запропонувати місцевим готелям і ресторанам короткий мовний курс, який зосереджений на відповідній індустрії?
- Місцеві компанії. Можливо поблизу є компанії, яким ви могли б запропонувати свої послуги: англійська для кол-центрів, відділу продажів і т.д.
- Чи є державні школи, яким потрібні викладачі? Це не надто прибутково, але є хорошим способом підвищити впізнаваність школи.
- Онлайн-курси. Ви можете розширити поточні онлайн-курси та запропонувати Zoom уроки.
Ось деякі приклади того, як користувачі SchoolMate відповідають на потреби студентів, створюючи нові можливості.
- Школа на території, де проживає велика кількість мусульманського населення запропонувала заняття лише для жінок, оскільки з точки зору культури, їм не комфортно навчатися у змішаних класах.
- Інша школа, де навчаються в основному діти та підлітки, виявила, що старші люди неохоче приєднувались до цих груп. Тому, для них створили групу 40+.
- Інша школа із вільним графіком викладання у другій половині дня запропонувала заняття для матерів з маленькими дітьми.
Придумати деякі напрямки навчання, з якими можна поекспериментувати практично безкоштовно, не має бути надто складно.
Заохочуйте персонал.
Можливо, для вас має сенс залучити адміністраторів вашої школи до спільної мети. Призначте досяжні цілі, які будуть виконувати ваші адміністратори та заохочуйте їх бонусами. Якщо ваша школа достатньо велика, щоб мати відповідальну особу, яка б продавала ваші послуги місцевому бізнесу, то винагорода буде чудовим заохоченням.
4. Покращуйте свою підтримку клієнтів.
Приємний та позитивний досвід – це те, що робить вашу школу місцем, яке піклується про потреби своїх клієнтів. Дуже важливо мати надійну систему підтримки клієнтів, яку всі співробітники розуміють і дотримуються:
- Робочий план – хто за що відповідає і коли?
- Офіс-менеджери володіють інформацією про курси та інші продукти, які ви пропонуєте і можуть надати позитивний досвід студентам і потенційним клієнтам.
- Ви завжди чемні та професійні.
- Вчасно відповідаєте студентам
Викладачі є також частиною підтримки клієнтів і мають розуміти, що робити, якщо у студента виникають проблеми на заняттях.
Зосередьтесь на звітності
Як частина роботи зі студентами та потенційними клієнтами, ваші офіс-менеджери можуть збирати дані, які ви зможете використовувати як перевагу, щоб контактувати нових студентів.
- Чи знаєте ви, звідки приходять більшість ваших заявок: рекомендації, інтернет чи листівки?
- Чи знаєте ви, який у вас коефіцієнт переходу від заявки до реєстрації?
- Чи знаєте ви, які головні причини відмови: графік або ціна?
Вам слід задати собі всі ці питання, щоб побачити, де ви можете покращити конверсію.
5. Розробіть стратегію для соціальних мереж
На жаль, багато власників мовних шкіл, особливо, коли вони починають свій шлях, як вчителі, зосереджують увагу на проведенні уроку. Хоча це є важливим аспектом із точки зору задоволення потреб студентів, деякі ключові аспекти, які допомагають мовній школі рухатися вперед, нехтуються.
Сьогодні соціальні мережі є одним із найпотужніших джерел просування вашого бізнесу. Стратегія для соціальних мереж – це план дій для використання таких платформ, як Instagram, YouTube, TikTok і Facebook. Якщо ви використовуєте соціальні мережі правильно, вони можуть відіграти суттєву роль у збільшенні кількості ваших студентів. Також, це може прорекламувати вашу школу та курси й заохотити потенційних студентів розглянути вашу школу, як найкращий варіант.
Ось декілька кроків для створення стратегії соціальних мереж.
- Визначте цілі. Що ви хочете досягти у соціальних мережах? Приклади включають збільшення впізнаваності вашої школи, залучення трафіку на ваш веб-сайт або генерація потенційних клієнтів.
- Визначте свою цільову аудиторію. Кого ви хочете охопити через соціальні мережі? Розуміння вашої аудиторії дасть змогу визначити, які платформи використовувати і який контент створювати.
- Дослідіть своїх конкурентів. Перегляньте, що інші школи роблять у соціальних мережах: що працює для них, а що ні.
- Оберіть свої платформи. Згідно з вашою аудиторією та цілями, виберіть платформи, які найбільше підходять вашим потенційним студентам. Можливо, ви будете використовувати різні платформи для різних вікових груп та груп інтересів.
- Розробіть контент-календар. Заплануйте контент, який опублікуєте на кожній платформі, включаючи текст, зображення і відео. Скоординируйте ці дії з вашим навчальним роком і визначте найкращий час для генерації потенційних клієнтів та залучення нових студентів.
- Використовуйте інструменти аналітики, щоб відстежувати ефективність соціальних мереж і за потреби виправляти стратегію.
- Будьте послідовними із розкладом ваших публікацій і повідомлень свого бренду на всіх платформах.
- Взаємодійте зі своєю аудиторією. Своєчасно відповідайте на коментарі, повідомлення і відгуки і використовуйте інструменти, щоб відстежувати відповідні розмови про школу або викладання іноземних мов загалом.
Хороша стратегія соціальних мереж має бути динамічною та гнучкою, оскільки це середовище постійно змінюється і цілі бізнесу можуть змінюватись з часом також.
6. Використовуйте імейл-маркетинг
Використання імейл кампаній може допомогти вашій школі залишатися у топі для клієнтів. Це також чудова можливість просувати ваших існуючих та потенційних студентів через воронку продажів.
Існує широкий спектр інструментів імейл маркетингу як з безкоштовними, так і преміум версіями. Вартість преміум версії достатньо низька та інвестування в неї того вартує.
Які існують ефективні поради щодо імейл маркетингу для шкіл?
- Приверніть увагу читача швидко за допомогою теми листа.
- Використовуйте привабливі візуальні елементи. Додайте візуал, щоб привернути увагу читача і зробити ваше повідомлення більш запамʼятовуваним.
- Персоналізуйте ваш імейл, використовуючи бренд школи (логотип, шрифт і кольори) і звертаючись до отримувачів за іменами.
- Зробіть ваші імейли зручними для смартфонів. Переконайтесь, що ваші імейли оптимізовані для мобільних пристроїв, оскільки більшість людей відкриває імейл на смартфонах.
- Переконайтесь, що ваші імейли короткі та чіткі, їх легко читати і розуміти. Не перевантажуйте читача великою кількістю інформації.
- Сегментуйте ваш список імейлів згідно з інтересами та вподобаннями ваших читачів.
- Додайте заклик до дії. Чітко сформулюйте, що ви хочете, щоб отримувач зробив після прочитання вашого імейлу.
- Протестуйте та проаналізуйте ваші кампанії. Відстежуйте ефективність ваших імейл кампаній і використовуйте ці дані для покращення майбутніх зусиль.
7. Зверніть увагу на веб-сайт школи
Ваш сайт – це основне джерело нових заявок у вашій мовній школі. Перше враження важливе і воно впливає на те чи перетворяться потенційні студенти у вступників або ж навпаки не зацікавляться. Зробіть веб-сайт школи зручним та цікавим за допомогою гарного дизайну та якісного вмісту.
Ефективний маркетинг означає інвестування у хороший дизайн сайту і приємний візуал для читачів.
- Найміть професійного веб-розробника, якщо не знаєте як зробити гарний сайт самостійно.
- Ваш сайт має бути легким у навігації, швидким під час завантаження иа адаптивним до мобільних пристроїв.
- Переконайтесь, що ви додали декілька закликів до дії. Заклик до дії – це інструкція для відвідувача сайту, яка спонукає відвідувача зробити певну дію. Наприклад, “Зателефонуйте нам зараз”, “Заплануйте візит до нашої школи”, “Підпишіться на наші новини” або “Перевірте свій мовний рівень онлайн”.
- Чітко позначте вашу цінність на сайті.
- Додайте відгуки студентів.
- Подумайте про рекламне відео, яке чітко показує цінності вашої школи.
- Додайте профілі викладачів разом із фото, де вони можуть представити себе, розказати про свій професійний шлях, хобі та цікаві факти про себе.
- Включіть контактну сторінку, де ви зможете збирати інформацію про відвідувачів, у чому вони зацікавлені і як почули про вас.
- Розмістіть посилання на соціальні мережі.
- Виділіть свою контактну інформацію на сайті.
- Можливо, додайте карту із точним місцезнаходженням, фото будівлі, і деталями як дістатися до вас на машині або громадським транспортом.
Справте хороше враження на людей, які вперше дізналися про вашу школу через позиціонування ваших цінностей на сайті.
8. Оптимізація сайту для пошукових систем
Якщо люди шукають потенційну школу в інтернеті, ви зацікавлені у тому, щоб ваша школа з’являлася на перших сторінках Google. Для цього, вам потрібно оптимізувати ваш сайт для пошукової оптимізації (SEO). SEO допомагає вашій цільовій аудиторії дослідити ваш сайт швидко і розташовує ваш сайт на конкурентоспроможну позицію на сторінці з результатами.
Ось кілька кроків, щоб оптимізувати ваш веб-сайт за допомогою SEO:
- Проведіть дослідження ключових слів, щоб визначити відповідні ключові слова і фрази для вашого веб-сайту.
- Оптимізуйте контент вашого сайту і мета-теги (заголовок і опис), щоб включити ці ключові слова.
- Покращуйте структуру веб-сайту та навігацію, щоб пошукові системи могли легко сканувати та індексувати ваш сайт.
- Створіть якісні зворотні посилання на свій сайт з інших авторитетних сайтів.
- Слідкуйте за ефективністю вашого сайту і вносьте корективи за потреби, щоб покращити рейтинг і залучити більше трафіку на сайт.
- Переконайтесь, що ваш сайт зручно переглядати зі смартфона і його завантаження швидке.
- Використовуйте мапу сайту, щоб допомогти пошуковим системам зрозуміти вміст вашого сайту.
- Створюйте свіжий та унікальний контент регулярно.
SEO – це важлива довгострокова стратегія, тому результати не будуть миттєвими. Якщо ви розумієте, що у вас є багато інших завдань з керівництва школою, ви можете делегувати SEO завдання спеціалісту, який витрачатиме кілька годин кожного місяця, оновлюючи та перевіряючи ваш сайт. Є досить багато спеціалістів, які працюють на фрілансі і з радістю візьмуться за таку роботу. Upwork – чудова платформа для пошуку SEO спеціалістів.
Час розширення
Завдання цієї статті – допомогти вам стати більш впевненим у тому, що ви робите і мати бажання успішно розширювати бізнес. Тому, незалежно від того, чи ви хочете підвищити кількість реєстрацій або взагалі покращити ситуацію в школі, ми сподіваємось, що ці практичні кроки допоможуть вам розвивати вашу школу ефективно.