Можливо, питання має бути таким: «Чи можу я собі дозволити його не мати?», адже на постійно прогресуючому конкурентному ринку дуже важливо знайти нові засоби для того, щоб виділити свою мовну школу серед натовпу інших, які виборюють увагу потенційних студентів. Відеомаркетинг не є дивиною, але він, безперечно, доводить, що є потужною та ефективною частиною маркетингової стратегії.
Якщо ви ще роздумуєте над тим, чи потрібне вам рекламне відео взагалі, то зверніть увагу на цю статистику:
- За останніми підрахунками, щодня на YouTube переглядають відео понад один мільярд годин. Тобто, це приблизно третина всіх користувачів Інтернету.
- YouTube займає друге місце серед пошукових систем у світі.
- 68% користувачів YouTube переглядали відео, коли приймали рішення про покупку.
- Соціальне відео викликає в 12 разів більше поширень, порівняно з текстом і зображеннями разом узятими.
- Наявність відео на цільовій сторінці збільшує ймовірність того, що вона з’явиться на першій сторінці пошукової системи на 53%.
Якщо вам потрібно ще трохи переконливих фактів, ознайомтеся з цими 5 ключовими перевагами відеомаркетингу.
1. Відео підвищує рівень продажів.
- Передача правильних емоцій через відео – це ефективний маркетинговий інструмент! Подивившись відео, глядачі зможуть легко та швидко дізнатися все, що їм потрібно знати про вашу школу. Ваші потенційні учні зможуть на власні очі побачити, як проходять уроки в навчальному закладі, заглянути в класні кімнати та побачити вчителів у дії, отримати загальне уявлення про шкільну атмосферу та, можливо, почути відгуки про навчання від таких же учнів, як і вони самі. Це позитивно вплине на поведінку покупця та підвищить вірогідність того, що відвідувач перейде до категорії клієнтів.
2. Відео – це вдале доповнення до ваших email-маркетингових кампаній.
- Ми всі буквально завалені електронною поштою, але в більшості випадків неможливо заперечувати, що переглянути відео легше, ніж сидіти та читати текст, чи не так? Розміщення відео в електронному листі може збільшити кількість натискань на 200-300% – це вражаюча статистика! При цьому глядачі коментуватимуть та поширюватимуть ваше відео в 10 разів активніше, ніж звичайний текстовий електронний лист.
3. Пошукові системи обожнюють відео.
- Пошукові системи прагнуть знайти контент, який зацікавить глядачів. Ніщо так не приваблює численні та тривалі перегляди сторінок, як це робить відео. Більш того, YouTube є другою за величиною пошуковою платформою після Якщо ви опублікуєте своє відео одночасно на YouTube і на своєму веб-сайті, то відвідуваність та рейтинг вашого сайту в Google безумовно покращиться. Окрім цього, якщо ви просуватимете своє відео через соціальні мережі, ваші шанси стати поміченими в Інтернеті злетять до небес!
4. Відео сприяє зміцненню довіри та переконливості.
- Відео – це ідеальний спосіб підкреслити індивідуальність вашої школи, підвищити рівень упізнаваності бренду та викликати довіру. Ви можете створити більш особистий погляд на вашу школу зсередини (познайомитися з власником/персоналом/вчителями) – побачити частину навчального процесу. Відео може продемонструвати переваги вашої школи, що дозволить вам налагодити зв’язок з аудиторією, сформувати позитивне враження про ваш навчальний заклад та завоювати довіру людей. 90% користувачів зазначають, що промо-ролики допомагають їм у процесі прийняття рішення. Довіра перетворюється на продажі.
5. Відео сприяє поширенню в соціальних мережах.
- Подивимося правді в очі: настала епоха вірусних відео. 92% користувачів мобільних пристроїв діляться відео з іншими. Це ваш шанс весело провести час та по-справжньому продемонструвати, чим живе ваша школа.
Отже, як зробити якісне рекламне відео для школи іноземних мов?
Можливо, перш ніж почати, ви захочете переглянути ці кроки, щоб краще зрозуміти, що ви робите та навіщо.
Наприклад, скажімо, ви новий навчальний заклад та хочете створити відео, яке ознайомить відвідувачів веб-сайту з вашою школою та покаже, яке це класне місце для проведення уроків та наскільки ви відрізняєтесь від усіх інших шкіл цього району.
Крок 1: МЕТА: Яка мета цього відео?
Якщо у вас є низка цілей, вам варто подумати про створення кількох відео. Чим більш цілей (або ідей) ви намагатиметеся запхати в одне відео (а тим паче коротке), тим більша ймовірність того, що ви занадто перевантажите сценарій та заплутаєте свою аудиторію.
Крок 2: ПОВІДОМЛЕННЯ: Яка головна задача відео?
Тепер, коли ви вже визначилися з метою, буде трохи легше визначити, яке саме повідомлення треба донести до глядача у відео.
Наприклад, припустимо, ви нова школа, яка хоче створити ознайомче відео для домашньої сторінки; мета відео – презентувати навчальний заклад та зацікавити людей записатися на безкоштовний вступний урок.
У цьому випадку вам, скоріш за все, підійде відео, що має більш «ознайомчий» характер і показуватиме школу та вчителів, а також учнів, які займаються на уроці.
Крок 3: ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: Хто входить до вашої цільової аудиторії? (Який вік, стать, інтереси?)
Завжди слід пам’ятати про свою цільову аудиторію та відповідно до неї підбирати своє посилання. Відео, спрямоване на корпоративний ринок, відрізнятиметься від того, що орієнтоване на батьків маленьких учнів.
Крок 4: ОХОПЛЕННЯ: Як ви можете охопити свою цільову аудиторію?
Як тільки ви створили відео, розмістили його на своєму веб-сайті та YouTube і додали в електронні листи, що ще ви можете зробити, щоб розповсюдити інформацію про ваш заклад? Знову ж таки, згадайте про свою цільову аудиторію та про те, де ви можете знайти її в Інтернеті. Наприклад, такі соцмережі: Facebook, Snapchat, LinkedIn тощо. Вибір соціальної мережі залежатиме від того, для кого призначена інформація: для батьків дітей, підлітків або компаній.
Крок 5: ЗАКЛИК ДО ДІЇ: Після того, як ваша цільова аудиторія переглянула відео, що ви хочете, аби глядачі зробили?
Зробіть так, щоб вашій аудиторії було зрозуміло, яким повинен бути її наступний крок. Якщо користувачі підпишуться на вашу електронну розсилку, запропонуйте їм заповнити форму для участі в конкурсі, де головним призом буде отримання безкоштовних занять. Переконайтеся, що все зрозуміло й доступно.
Гаразд, це зроблено. Що мені робити далі?
Наступним етапом є вибір тону та змісту вашого відео.
Під поняттям тону ми маємо на увазі стиль, в якому доноситиметься ваше повідомлення – це значною мірою залежатиме від цільової групи. Наприклад, ви хочете розсмішити свою аудиторію? Або ви хочете, щоб вони відчули себе проінформованими? Чи ви хочете розповісти їм історію?
- Яким буде наповнення вашого відео? А яким буде тон: веселим, серйозним, пізнавальним?
- Хто виступатиме у відео? (Власник, учителі, учні або усі разом). Чи розповість власник закладу про створення школи та запропоновані курси? Чи дадуть учні свої рекомендації та відгуки? Чи розповідатимуть учителі про свій професійний досвід та про те, як раді будуть познайомитися з глядачами.
- Що буде відображено у відео? Чи розпочнемо ми з двору та пройдемося по школі, чи покажемо, як працівники приймальні допомагають учням, або знімемо частину уроку, шкільні приміщення тощо?
- Чи потрібен сценарій? Він, можливо, й буде корисним під час зйомки певних моментів, але краще діяти спонтанно, тим паче можна пізніше відредагувати деякі фрагменти. Достатньо лише попросити учасників попередньо прокрутити в голові те, що вони збираються промовити.
- Яку мову слід використати? Якщо ви націлені на новачків, які тільки опановують мову та не так добре розуміють англійську, може, треба додати субтитри?
Пам’ятайте про те, що контент має вдало поєднуватися з будь-яким тоном, який ви вирішили обрати.
Щось ще?
Зйомка відео – Звичайно, ви могли би найняти професіоналів, але навіщо, якщо є поруч достатньо вчителів та учнів, які вміють користуватися смартфоном. Як щодо розміщення на дошці оголошень прохання до учнів про допомогу? Існує величезна кількість безкоштовних програм для редагування відзнятого вами матеріалу.
Музичний супровід – Фонова музика може додати яскравості та живих емоцій до відео. Ви можете попросити (а також заплатити) дозвіл на використання музичного фрагменту, але існує чимало безкоштовних музичних сайтів, тож знайти потрібну композицію не становитиме великих труднощів.
Дозвіл – Якщо у вашому відео є діти, то треба попросити дозволу на їхню зйомку.
Тривалість – Ми не прагнемо знімати щось на кшталт «Віднесені вітром». Що би ви хотіли сказати, ви маєте все це вмістити у відео до 4 хвилин.
Нижче ми наводимо приклади дуже цікавих та вдалих, на нашу думку, рекламних відео мовних шкіл. Якщо у вас є інші приклади промо-відео, які вам сподобались, будь ласка, повідомте нас про це.